مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 15:202023-08-28اقتصادي

اتصال 16  روستای طالقان به شبکه گاز


معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: دولت با تمام توان به دنبال گسترش خدمات زیرساختی در روستاها است که در نهایت به تقویت اقتصاد آنها کمک می کند.

- ایسنا/البرز معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: دولت با تمام توان به دنبال گسترش خدمات زیرساختی در روستاها است که در نهایت به تقویت اقتصاد آنها کمک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدامیرحسین مدنی روز دوشنبه ششم شهریور در مراسم افتتاح 16 پروژه پروژه گازرسانی روستایی در شهرستان طالقان ابراز کرد: امروز 16 روستا در طالقان از نعمت گاز برخوردار شدند و این نشان از توجه دولت سیزدهم به روستاها و مناطق محروم دارد.

وی توضیح داد: دولت با تمام توان به دنبال گسترش خدمات زیرساختی در روستاها است که در نهایت به تقویت اقتصاد آنها کمک می کند.

این مسئول تصریح کرد: واقعیت این است چیزی که طی دهه های قبل منجر به مهاجرت روستانشینان به شهرها شده عدم توجه به اقتصاد روستایی بوده که خوشبختانه با تغییر نگرش و اجرای سیاست های اثرگذار به دنبال تغییر شرایط و مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها هستیم.

مدنی ابراز کرد: همزمان با هفته دولت، 10 هزار 860 پروژه روستایی به بهره برداری می رسد که با این اقدام 13 هزار و 300 روستا از امکانات و خدمات مختلف بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 16  روستای طالقان به شبکه گاز

اتصال 16  روستای طالقان به شبکه گاز